martes, 1 de marzo de 2016

E TI, QUE PINTAS?

Hoxe imos a coñecer un pouco máis ao pintor escollido polos nenos e nenas da aula de 1ºB.




Piet Mondarni naceu o 7 de marzo de 1872 en Amersfoort (Holanda). Foi o segundo fillo de cinco da familia do mestre Pieter Cornelis Mondriaan e da súa esposa Johanna Christian Kok.
Mestre de educación primaria, en 1892, inicia estudos de pintura na Escola de Arte en Amsterdan.

Foi un pintor que evolucionou e investigou moito, como podedes ver nestes dous cadros. O primeiro de cando empeza a pintar, e o segundo, polo xeito de pintar que xa é mundialmente coñecido.




Viviu varios anos en Paris e Londres, pero foi en Nova York onde pasou os derradeiros anos da súa vida, morrendo nesta cidade dunha pulmonia.


Aquí tedes dous vídeos estupendos sobre este pintor. No primeiro veredes como o seu xeito de pintar, inspira curtametraxes de animación. No segundo veredes a Piet Mondrian dun xeito moi divertido, misturando a súa pintura cunha música que a el lle gustaba moito, o Boogie Woogie.

A bailar Boogie Woogie!!!







Hoy vamos a conocer un poco más al pintor escogido por los niños y niñas del aula de 1ºB.

Piet Mondarni nació el 7 de marzo de 1872 en Amersfoort (Holanda). Fue el segundo hijo de cinco de la familia del maestro Pieter Cornelis Mondriaan y de su esposa Johanna Christian Kok.
Maestro de educación primaria, en 1892, inicia estudios de pintura en la Escuela de Arte en Amsterdan.

Fue un pintor que evolucionó e investigó mucho, como podéis ver en estos dos cuadros. El primero de cuando empieza a pintar, y el segundo, por la manera de pintar que ya es mundialmente conocido.

Vivió varios años en Paris y Londres, pero fue en Nueva York donde pasó los últimos años de su vida, muriendo en esta ciudad de una pulmonia.


Aquí tenéis dos vídeos estupendos sobre este pintor. En el primero veréis como su manera de pintar, inspira cortometrajes de animación. En el segundo veréis a Piet Mondrian de una manera muy divertido, misturando su pintura con una música que a él le gustaba mucho, el Boogie Woogie.

A bailar Boogie Woogie!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario