martes, 16 de febrero de 2016

SABEDES QUE ...?

Na nosa sección de "Sabedes que ...?" imos a empezar unha viaxe polos lugares mais fermosos de Galicia, claro que iso sempre é discutible. Pero como temos que facer unha selección, intentaremos ser o mais obxectivos posibles. Cada xoves coñeceremos un lugar.

Disfrutade da viaxe!!!

 A FERVENZA DO ÉZARO

Esta fermosa fervenza ten a peculiaridade de ser a única de Europa que desemboca no mar. Esta situada a carón da vila que lle da nome, Ézaro, na provincia de A Coruña, e nun dos lugares mais fermosos de Galicia, A Costa da Morte.
Ezaro ten un precioso paseo marítimo bordeando as súas praias e uns xardíns de ilusión, en días concretos ábrense as comportas do encoro e pódese gozar dunha vista preciosa da fervenza no seu maior apoxeo (de día e algunhas veces polas noites) coa súa iluminación é algo espectacular. Tamén ten o museo da electricidade e unha festa preciosa en agosto chamada "A festa dá praia"
Mirade que fermosura!



E aquí tedes un video:






En nuestra sección de "Sabéis que ...?" vamos a empezar un viaje por los lugares mas hermosos de Galicia, claro que eso siempre es discutible. Pero como tenemos que hacer una selección, intentaremos ser lo mas objetivos posibles. Cada jueves conoceremos un lugar.

Disfrutad del viaje!!!

 La CASCADA DEL ÉZARO

Esta hermosa cascada tiene la peculiaridad de ser la única de Europa que desemboca en el mar. Esta ubicada al lado de la villa que le da nombre, Ézaro, en la provincia de A Coruña, y en un de los lugares mas hermosos de Galicia, A Costa da Morte.
Ezaro tiene un precioso paseo marítimo bordeando sus playas y unos jardines de ilusión, en días concretos se abren las compuertas del embalse y se puede disfrutar de una vista preciosa de la cascada en su mayor apogeo (de día y algunas veces por las noches) con su iluminación es algo espectacular. También tiene el museo de la electricidad y una fiesta preciosa en agosto llamada "La fiesta da playa"
Mirad qué hermosura!

No hay comentarios:

Publicar un comentario