mércores, 20 de decembro de 2017

BO NADAL

Ola a tod@s:

aaaaaaachiiiiisssssss!!! Perdón, estou moi arrefriado co frío que vai no meu bosque. 
Quero felicitarvos o Nadal, dexesarvos que o pasedes moi ben nas vacacións e que leades moitos contos.
Eu pasareinas na miña casiña do bosque cos meus amigos e amigas.
Aos gnomos e as gnomas gústanos moito facer festas xuntos. Cear, cantar, ler historias; cada Nadal o celebramos nunha casa distinta e nesta ocasión tócame a min.

Este é o menú que vou preparar para a cea de Noiteboa:

Setas do bosque con amorodos.

Castañas con salsa de arándanos.

Tarta de noces con chocolate negro e blanco

Que vos parece o meu menú?

Tamén quero deixarvos unha canción que a min gústame moito porque fala dun mundo marabilloso.

MOITOS BICOS GNOMICOS!!! SEMPRE CO NARIZ!!!

FELIZ NADAL!!


عيد ميلاد سعيد
عيد ميلاد سعيد





































Ningún comentario:

Publicar un comentario